петък, декември 13, 2019

10 дни до Digital4Plovdiv: Четвъртата годишна конференция за онлайн маркетинг и търговия

Съвсем скоро стартира четвъртото издание на Digital4Plovdiv: E-commerce 2020. Тазгодишна конференция за онлайн маркетинг и търговия ще се проведе на 30-ти ноември и 1-ви декември 2019 година, а мястото e Конгресният Център на Пловдивския Международен панаир. Присъстващите ще имат възможност да се запознаят и получат ценни съвети по актуални казуси, свързани с техния онлайн бизнес.

Тези два поредни дни са дългоочаквани за всички, намиращи се в сферата на електронната търговия. На конференцията, по традиция ще присъстват над 450 участници, които имат възможност да чуят и видят лекциите и презентациите на повече от 50 водещи специалисти в областта. По програма 31 ноември е денят, посветен на онлайн маркетинга, а първия ден на месец декември на електронната търговия.

Събитието ще се проведе паралелно в две конферентни зали, като в Зала 1 ще бъдат изнесени поредица от презентации. Зала 2 пък е предназначена за дискусии по реални казуси и семинари (workshops). Разбира се както всяка година, и през тази лекторите са подготвили интересни изненади по време на представянето си.

Славчо Панов от WebsiteDesign, ще запознае присъстващите с някои сравнително лесни техники за оптимизиране на сайтове, които биха могли да доведат до много добри резултати.

Теодор Захариев от Студио Кипо, ще направи seo одит на живо и ще разкрие тайните на този анализ.

Георги Стефанов от GanBox, ще покаже как се индексират много продукти, в период, в който Гугъл среща големи затруднения с индексирането на много страници.

Максим Гасумянц, който е съосновател и управляващ директор на OrderAdmin ще представи резултатите от мащабното проучване, което се извършва от екипа на компанията в момента.

Самото получаване е извършено двустранно, за да може да има максимално добър изглед към текущата ситуация. Първото изследване е насочено главно към исканията и потребностите на клиентите. То има за цел да покаже кои според тях са слабите места в сектора на екомерс логистиката. Свързано именно с предлаганите от родните търговци услуги за доставка и доколко всъщност тази услуги са гъвкави и удобни за купуващите онлайн.

Второто проучване е стратегически е насочено към български собственици и мениджъри на онлайн магазини. Основната му цел е да бъдат изведени и анализирани проблемите, пред които ежедневно са изправени търговците на дребно – от момента на регистриране на поръчка, до момента на нейното получаване от клиента.

В крайна сметка от лекцията ще стане ясно на къде върви логистиката в сектора на електронната търговия и кои са най-добрите решения, които ще насочат и поддържат посоката й към развитие.

Наистина ще има много интересни лектори, които можете да видите на самия сайт: https://d4p.bg. Така че, ако и вие се намирате в сферата на онлайн търговията и дигиталния маркетинг, Digital4Plovdiv: E-commerce 2019 е точно за вас. Не го пропускайте!

Подобни публикации

Коментарите са затворени.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече