понеделник, юли 15, 2019

3 милиона долара струва 30-секундната реклама по време на „Супербоул“

Снощи се проведе най-голямото рекламно събитие в САЩ – финалът за националната купа по футбол. „Супербоул“, освен че е сред най-значимите спортни прояви в света, дава възможност на американските рекламодатели да се разделят с 3 милиона щатски долара, но в замяна на това да излъчат 30-секунден свой клип, който ще бъде видян от най-малко 95 милиона души.

Парите, които се дават за телевизионно време по време на финала за купата, са много повече, отколкото за което и да е друго предаване. Освен огромния брой зрители, който надхвърля 95 милиона, спортното събитие е и от особена важност за почитателите на най-обичания спорт в САЩ.

Единственото рекламно събитие, което би могло да се доближи поне малко до „Суперкупата“ е церемонията по връчването на Оскарите, която също наближава. През миналата година те са имали 32 милиона зрители в САЩ, а 30 секунди в рекламното им време са стрували около 1,8 милиона долара.

Въпреки спада в цените на рекламата в последно време, телевизионният канал NBC е успял да продаде всички паузи по време на финала за купата по американски футбол за рекордната цена от 206 милиона – за около 34 минути рекламно време.

Трудно е човек да не забелязва тези реклами по време на най-гледаното предаване в САЩ, а и е почти невъзможно по време на екзалтираното наблюдение на любимия отбор човек да се замисли как така всяка една секунда рекламно време струва приблизително 100 000 долара. Това е и причината за умопомрачително високите цени на всяка една отделна минута, които за кратко време многократно успява да върне загубите на рекламодателите.

На вчерашния двубой „Питсбърг Сийлърс“ се наложиха над „Аризона Кердиналс“ и спечелиха шестата суперкупа в историята си.

Коментарите са затворени.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече