вторник, октомври 15, 2019

Винаги напълняваш по време на отпуск? Реши проблема с 3 прости правила

Юни е. Всеки тайно си мечтае за почивка – да се освободи от натрупаното напрежение, да възстанови баланса във вътрешния си свят, да си припомни пречистващото вълнение от вземането на неразумни и импулсивни решения.

Възможно е обаче вместо да послужи за разтоварване и празник на сетивата този дългоочакван отпуск да ни накара да се почувстваме още по-потиснати. Така ваканцията сякаш става наше неизказано оправдание да се отдадем на лошите си навици.

Казваме си: „Каква почивка ще бъде, ако си гледаме часовника, броим калориите, мислим за битовизмите?“, за да не се тревожим за нездравословните решения, които взимаме. Но в крайна сметка никой не иска да се върне, добавил няколко килограма вповече редом до сувенирите.

Днес ще ви разкрием кои правила ще ви помогнат да останете във форма, докато сте на почивка. Вярваме, че това ще се отрази благоприятно не само на фигурата ви, но и на вътрешния ви комфорт. В резултат на това кантарът няма да ви изненада. 

Напомняме ви, че два килограма отгоре след пътуване до морето не са краят на света, но е важно да мислите за тялото си. Защото няма по-мощен източник на красота и енергия от здравия организъм.

1. Не разваляйте сутрешния си ритуал.

Доказано е, че излежаването до късно не е полезно за здравето. Осигурете си пълноценен сън, събудете се рано и започнете деня с кратка сутрешна тренировка. Не пропускайте закуската. 

Разбира се, не е необходимо да се затваряте с часове в хотелския фитнес. Дългата разходка из градските улици ще ви осигури необходимото физически натоварване, за да поддържате тонус. Само си напомнете да сложите най-удобните обувки в багажа си! 

2. Придържайте се към обичайните си (здравословни) хранителни навици – честота на хранене, количество, избор на дневно меню.

Все пак сте на почивка, не е необходимо да си създавате нови източници на напрежение. Ако мисълта за вкусния шоколадов сладолед не ви напуска цял ден, защо да не го опитате? Съветът ни е да не прекалявате – по едно малко кулинарно съгрешение на ден е повече от достатъчно.

3. Не се влияйте от вредните навици на хората, с които сте на почивка.

Споделяйте храната, вземете участие във вълнуващи туристически активности и не прекалявайте с алкохола.

Източник: Edna.bg

Подобни публикации

Коментарите са затворени.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече