събота, ноември 21, 2020

Четири сетива в четири сезона за четири дни през призмата на четири модни колекции

Четири модни колекции се превръщат във вълнуващ пърформанс в столицата. От четвъртък до неделя атрактивни модели на дизайнера Наталия Живкова ще станат част от поп-ъп изложби, представящи четири човешки сетива – зрение, обоняние, слух и вкус. Първото събитие е между 19 и 22 ноември, на ул. Хан Крум 4.

Представянето на облеклата е завършекът на всяка колекция ,в проекта Наталия Живкова ще покаже четири концепции, обединени от бранда Jar&Jam. Те са различни, иновативни, модерни, в стила на марката с вкусно и завоалирано име. Препратките към гурме-културата акцентират не върху човешка необходимост, а представляват пир за сетивата.

Наталия Живкова

Предстоят четири поп-ъп изложби за по четири дни. Ще възникват внезапно и неочаквано на централната локация в София, ул. Хан Крум 4 , където ще може да се докоснете и да усетите всяка една колекция, която съм създавала. Всяка изложба ще бъде фокусирана върху концепцията и стила на дрехите. Ще може да разгледате отблизо, да облечете и да усетите Jar&Jam. За мен модата е преживяване и всяка изложба ще бъде посветена на сетиво, което ще подсилим с връзката му със сезон и самите дрехи“ казва Наталия.

Проектът е подкрепен от Национален фонд „Култура“, по програма „Творчески инициативи“, а първата поп-ъп изложба носи името “Autumn view” и ще бъде представена най-новата колекция „saa7ura7ion”.

Изострете сетивата си и заповядайте за глътка свежест и настроение към временните изложби на ул. Хан Крум 4.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече