четвъртък, юли 9, 2020

Предлагаме ви диета за отслабване с 10 кг

С усет за настъпващото лято всички желаем да отслабнем възможно най-бързо и ефективно. Предлагаме на вниманието ви една лесна за спазване диета, която може да се окаже разковничето за божествено тяло на плажа.

Препоръчително е за максимално скоростен и траен резултат да се храните пет пъти дневно, като приемате препоръчаните храни в съответните количества. След като преминете режима веднъж в рамките на три седмици, е добре да се върнете към нормално хранене за поне 14 дни, преди да пристъпите към нова диета. Не спазвайте диетата повече от два поредни пъти.

Ако прекалите, организмът ви ще се почувства застрашен от прекомерно отслабване и ще задейства паник механизми, чиито ефекти не са особено приятни. Освен че можете да изпаднете в ефект на “йо-йо”, или да напълнеете още повече вследствие на паническото складиране на мазнини от организма, по този начин можете да си навлечете и хранителни разстройства и други сериозни заболявания.

Всъщност свалянето на 10 кг може да бъде и относително лесна задача. Важното е да спазвате следния режим в продължение на 21 дни, като повторите още веднъж след около две седмици:

Първо хранене

Купа зърнена закуска с нарязани парченца плодове е чудесно начало на деня ви. Няма лимит за големината на купата. Съдържанието на бета глюкани в мюслито ще помогне за борбата с мазнините. Единственото, за което трябва да внимаваме, е нашето мюсли да не съдържа добавена захар. Забележете обаче, че тази закуска е добре да се приеме в интервала около 7:30 – 8:30 ч. сутринта.

Разбира се, няма проблем, ако по някаква причина е невъзможно за вас да спазвате точните часове, изброени в тази препоръка, например – ако работите нощни смени. Опитайте се да направите собствен график, като е достатъчно да пресметнете времената между храненията така, че да отговарят на тези тук.

Второ хранене

Около 11:00 ч. е време отново да похапнем. Ако не си падаме по сладка закуска и зърнената закуска сутринта сме я приели без всякакви подсладители, хубаво е да се погрижим сега да изядем един банан или пък морков. Можем също така да ги смесим и смелим. Ако пък в мюслито ни е имало банан или други плодове, мед и т.н., при второто хранене не бива да приемаме дори естествени захари. Вместо това изяждаме 15 г кашкавал или 120 г. кафяв ориз с къри (внимаваме да не бъде твърде солен).

Трето хранене

Не по-късно от 3 часа след второто идва ред да се насладим на основното хранене за деня.

Изяжте един голям домат с парче сирене и босилек. Доматът е щедър източник на фибри и витамини и е чудесен за плосък корем. Ако още не сте похапнали първата си купичка кафяв ориз за деня, сега е моментът да го направите. Можете да заместите порцията с купичка здравословно и питателно китчари. Ако пък втората ви закуска е била по-обилна, заменете ориза с един пълнозърнест сухар (15 г) и добавете още малко домат към порцията.

Четвърто хранене

Вероятно е около 16 ч. да се почувстваме отново гладни, особено ако денят ни е натоварен с работа и задължения. Можем да се подкрепим с 25 г сушени боровинки и чаша чай. Плодовете не трябва да съдържат допълнителни подсладители, също както и чаят.

Пето хранене

Най-късно в 18 ч. приемете своята вечеря за деня. Време е за втора порция (120 г) китчари или кафяв ориз. Добре е поне веднъж на ден да се храните с китчари, защото то е богато както на фибри, така и на витамини. За максимална хранителна стойност добавяйте към него много зарзават при приготвянето и го сервирайте с още повече пресни зеленчуци. За вкус прибавяме и няколко несолени маслинки.

Нека десертът ви бъде половин грейпфрут. Неговите сокове ще имат страхотен ефект върху храносмилателната система.

Възползвайте се от програмите за ефективно отслабване и детокс, които предлага ЛъкиФит и намалете теглото си здравословно и без
гладуване.

Подобни публикации

Коментарите са затворени.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече