петък, октомври 15, 2021

Отслабване с колело: 3 важни съвета

Карането на колело е отлична кардио тренировка. Може да помогне за укрепване на здравето на сърцето и белите дробове, да подобри кръвния поток, да изгради мускулна сила и да намали нивата на стрес.

В допълнение, то може да ви помогне да изгорите мазнини, да изразходите ненужни калории и да отслабнете. За самото отслабване, обаче трябва да знаете няколко важни неща.

В тази статия ще разгледаме стратегиите, които работят най-добре за оптимизиране на отслабването с колоездене, споделени от сайта за здраве Здраве +.

Как да отслабнете с колоездене

За колоезденето често се пише, е добър начин за аеробни упражнения. То ви позволява да увеличите сърдечната си честота с по-малко износване на коленете, глезените и други стави, в сравнение с бягане или джогинг.

Това също е добър начин да свалите излишни килограми. Можете да изгорите впечатляващ брой калории, докато въртите педалите, особено ако карате натоварено.

Ако искате да свалите няколко килограма, просто докато карате колело, ето четири основни стратегии за отслабване.

1. Увеличете интензивността

Карането в лежерен темп вероятно няма да помогне много за отслабване. Ако обаче се напънете и започнете да въртите по-усилено, като увеличите интензивността, ще постигнете по-голям напредък по пътя към отслабването.

Като общо правило, колкото по-бързо се движите, толкова повече калории ще изгорите . Това е така, защото тялото ви използва повече енергия, за да извърши физическото натоварване. И колкото повече калории изгаряте, толкова повече тегло вероятно ще свалите.

Постоянното умерено колоездене изгаря около 300 калории за 60 минути, но можете да изгорите повече от това, ако увеличите интензивността.

2. Опитайте крос-тренировка

Ако не ви харесва да изпълнявате просто една дейност, крос-тренировките може да са за вас. Това е чудесен начин да добавите разнообразие към тренировките си, като редувате дейности.

Например, може да се качите на колелото си рано сутрин и изминете 10 километра, след обяд пък да отидете във фитнес залата и тренирате с тежести.

За да отслабнете, проучванията казват, че ще трябва да карате на умерено интензивно ниво в продължение на поне 30 минути без да спирате. За да изгорите още повече калории, ще трябва да карате повече.

3. Как да карате безопасно

Колоезденето, особено на открито, може да доведе до определени рискове. За да сте в безопасност, докато карате колело, не забравяйте да следвате тези съвети за безопасност:

  • Носете каска. Това не се приема сериозно от много хора, но каската защитава главата (и мозъка ви) в случай на сблъсък или падане. Уверете се, че тя приляга плътно към главата ви. В идеалния случай, облечете ярко оцветена каска, за да се виждате добре.
  • Карайте с приятел:  Ако сега започвате да карате колело, помолете някой познат, който кара често, да бъде с Вас в самото начало.
  • Карайте от дясната страна на пътя. Трябва да карате в същата посока, в която тече движението на автомобила. Това дава възможност на колите да ви видят и намалят.
  • Използвайте ръчни сигнали. Уведомете шофьорите и другите мотоциклетисти по пътя, ако планирате да завиете.

Ако се опитвате да отслабнете или искате да поддържате добра форма, колоезденето е  чудесен начин за постигане на тази цел.

За да увеличите максимално загубата на тегло и изгарянето на мазнини, опитайте се да увеличите интензивността или продължителността на тренировката си при колоездене. Ако съчетаете тренировки с колело и фитнес зала, това определено ще доведе до още по-добри резултати.

Подобни публикации

Коментарите са затворени.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече